Radna odela u Srbiji

Proizvodnja i stampa radnih uniformi

Proizvodnja radnih odela i zaštitne HTZ odeće. Izrada radnih pantalona, bluza, kecelja, mantila, prsluka, jakni, tregeruša i kombinezona. Reklamne majice, kape i kačketi.
Prodaja sa štampom logotipa Vaše firme.
Dostavljamo do svakog dela Srbije.
Najpovoljnije uniforme od uvoznog kepera. [Kupovina]

Radničke uniforme u Beogradu

Ponuda Francuza za učešće u izgradnji beogradskog metroa neprihvatljiva je za Beograd. Prvobitan plan da oni obezbede novac za finansiranje celokupnog projekta pao je u vodu, jer su sada spremni da kreditiraju samo kupovinu vozova i elektro-opreme i to, isključivo od njihove kompanije "Alstom", dok bi pozajmicu za građevinske radove Beograd i Srbija morali da uzmu na drugoj strani, kod međunarodnih banaka.
Radna odela od uvoznog materijala sa dugogodišnjom garancijom. Kvalitet na prvom mestu.
Francuzi takođe svoju donaciju, u visini od 3 miliona evra uslovljavaju, tražeći od srpske prestonice da kompaniji "Egis" uplati 600.000 EUR za izradu projekta.

Prvobitni razgovori su bili zasnovani na ideji da Francuzi uđu u projekat beogradskog metroa na osnovu međudržavnog sporazuma, po principu koji je primenjen na projektu mosta između Zemuna i Borče. To je podrazumevalo da oni obezbede kredite za celokupan projekat, a da njihove kompanije izvode radove, kao i da se vozovi i oprema kupe od njih. Prva faza takvog projekta podrazumevala je projektovanje prve tri linije podzemne železnice. Međutim, posle šest meseci čekanja i niza delegacija koje su dolazile da procene da li je Beogradu potreban metro, ponuđena je donacija od 3 mil EUR za projektovanje samo prve linije. Tu ponudu je Beograd prihvatio, ali je onda stigao drugačiji protokol na potpisivanje.

Francuzi su odustali od finansiranja građevinskih radova, sa predlogom da za taj deo projekta Beograd pozajmi sredstva kod Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj. Međutim EIB i EBRD su saopštili da oni ne mogu da obezbede pozajmicu ukoliko se za nabavku vozova i prateće opreme ne raspiše tender, kako su to Francuzi predložili.

Takođe, od Beograda je zatraženo da na ime projekta kompaniji "Egis" uplati 600.000 EUR, o čemu u ranijim razgovorima nije bilo reči, objašnjava dobro upućen sagovornik. Posle toga, usledio je niz sastanaka na različitim nivoima na kojima je francuskoj strani predočeno da je prema zakonima Srbije nemoguće obavezati se da se zbog donacije bez tendera kupuje bilo što ili da se nekome uplati 600.000 EUR. Takođe, neprihvatljivo je da se sa 3 mil EUR uslovljava kupovina vredna nekoliko stotina miliona evra. Ukoliko bi prestonica prihvatila ove uslove, automatski bi značilo da nema od koga da dobije kredite za izradu pruge, stanica i svega ostalog što čini zaokružen metro sistem.

Dragan Đilas uputio je zvanično pismo ambasadoru Francuske u kome ga obaveštava da je pod uslovima koje su na kraju postavili Francuzi nemoguće realizovati pomenutu donaciju. On je tada naveo i da je Beograd ušao u pripremu dokumentacije za raspisivanje tendera na kome bi se izabrala kompanija koja će uraditi projekat prve linije metroa, a da su francuske kompanije svakako dobrodošle da učestvuju na ovom tenderu. Sredstva za izradu projekta u tom slučaju obezbedila bi se kroz gradski budžet.

Rusi i Kinezi

Za izgradnju beogradskog metroa, kako smo nezvanično saznali, interesovanje su već istakli Rusi i Kinezi. Navodno predstavnici kompanije "Shangai construction group" iz Azije pre mesec dana prilikom posete Srbiji uputili su znatno povoljniju ponudu od Francuske

Poseta

Delegacija kompanije "Alstom" dolazi u Beograd danas, a nakon susreta sa čelnicima grada i Republike biće poznato da li će Francuzi biti partneri u izgradnji podzemne železnice. Treutni odnosi grada sa francuskom stranom su veoma hladni, pošto je nova ponuda okarakterisana kao uvredljiva.