Radna odela u Srbiji

Proizvodnja i stampa radnih uniformi

Proizvodnja radnih odela i zaštitne HTZ odeće. Izrada radnih pantalona, bluza, kecelja, mantila, prsluka, jakni, tregeruša i kombinezona. Reklamne majice, kape i kačketi.
Prodaja sa štampom logotipa Vaše firme.
Dostavljamo do svakog dela Srbije.
Najpovoljnije uniforme od uvoznog kepera. [Kupovina]

Gipsarske treger pantalone

Đilas je rekao da kineska gradjevinarska kompanija "Čajna road and bridž korporejšn" (CRBC) mora da pokaže veću odgovornost za taj posao i iznos novca kojim građani Srbije plaćaju izgradnju mosta, kao i da je pismeno obavestio tu kompaniju i ambasadora Kine u Srbiji da je neprihvatljiv takav razvoj događaja u Beogradu.
Kombinezoni i treger pantalone. Štampa sa logom Vaše firme.
"Ukoliko se rokovi ne poštuju onda će moj stav biti da, bez obzira kakav smo papir sa kim potpisali, a druga strana taj papir ne poštuje, onda idemo u izmene tog ugovora i da vidimo da li će neko drugi graditi taj most ili ne", rekao je Đilas.
Topli prsluci za gradjevinske radove na otvorenom.
Gradonačelnik Beograda se ipak nada da će u "narednim mesecima dogovoreni rokovi početi da se poštuju".
Đilas je potvrdio je da je kineska kompanija tražila avansno plaćanje od 35 odsto za izgradnju mosta.
"Nema govora o avansu od 35 odsto, jer za most na Adi smo platili 10 odsto, a to su pravila koja postoje, i nema veze da li neko dolazi iz Kine ili Austrije, kod nas je sve isto," rekao je gradonačelnik Beograda prilikom obilaska gradilišta mosta preko Save na Adi.
Generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović rekao je da je taj institut spreman da uradi kompletnu projektnu dokumentaciju za izgradnju mosta ukoliko kineska kompanija ne završi svoj deo posla.
"Kinezi kasne sa idejnim projektom za izgradnju mosta Zemun-Borča, a CIP je svoj deo posla uradio, odnosno idejni projekat za pristupne saobraćajnice i više manjih mostova u okviru tog projekta", rekao je Ignjatović Tanjugu.
"Ako Kinezi ne budu uradili idejni projekat za most, CIP je spreman da uradi kompletnu projektnu dokumentaciju", istakao je Ignjatović.
Most koji će spojiti obale Zemuna i Borče biće dugačak 1.507 metara, a planirana je i izgradnja još osam manjih mostova i pristupne saobraćajnice u dužini od 21,5 kilometara autoputa.
Radovi na izgradnji, kako je ranije najavljeno, trebalo bi da počnu sredinom aprila 2011, a rok za izgradnju mosta je tri godine.
Predsednik Boris Tadić i predsednik Stalnog komiteta Svekineskog narodnog kongresa Vu Banguo položili su sredinom jula u Zemunu kamen temeljac za Most prijateljstva Kine i Srbije.
Ugovor o izgradnji mosta, čija je vrednost 170 miliona evra, potpisali su sredinom aprila u Beogradu ministarka za NIP Verica Kalanović, gradonačelnik Beograda i predstavnici kineske kompanije CRBC.
Rok otplate kredita je 15 godina, sa počekom od tri godine i fiksnom kamatom od tri odsto godišnje, a ugovorom je predviđeno da će u tom poslu sa ne manje od 45 odsto učestvovati domaća građevinska preduzeća i proizvođači građevinskog materijala.
Izgradnja će se finansirati iz kredita kineske Eksim banke - 85 odsto i Nacionalnog investicionog plana - 15 odsto, dok će troškove eksproprijacije i tehničkih priprema snositi Grad Beograd